Philips Living Colors LED lamp

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Living Colors LED lamp op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

vdLinDen 15-03-2011

Een mooi apparaat, maar ik kom net achter iets heel bizars... Ik zit radio te luisteren via mijn UPC box en doe de lamp aan die naast de tv staat: begint de radio direct te haperen... Ik heb het een paar keer getest en ook als ik de TV aanzet zorgt de lamp ervoor (als ik hem aanzet) dat de HD kanalen sowieso wegvallen... Echt bizar, dus ik moest het even kwijt aan andere bezitters. (heb ik voor niets de UPC langs laten komen....oeps)

Kopertje040 29-09-2010

Afgelopen januari Gen2 aangeschaft nadat ik Gen 1 eeds 2 jaar in bezit had. Na thuiskomst zwaar teleurgesteld over de licht-hoeveelheid. 50% meer licht was er beloofd, maar vooral in de roodtinten was het zelfs minder dan de eerste generatie.... teruggegaan naar de Praxis. Veroper was het met me eens en heb een nieuwe meegekregen...echter OOK DEZE had minder licht. De lamp maakt bovendien een irritant fluitend geluid (erger dan Generatie 1). Daarnaast verliest deze lamp regelmatig het contact met de afstandsbediening....weliswaar te verhelpen (na gebeld te hebben met de servicelijn) maar hoogst irritant. Inmiddels staat de lamp in de kast..... EERSTEKLAS AFKNAPPER.....en dit terwijl ik nog wel zo enthausiast was. Meer betalen voor een slechter product. Philips is een klant kwijt!

tony666 10-05-2010

top lamp, zithoek compleet verkleurd 3.5 x 2.5 meter, leuke sfeermaker..
philips komt nu met een speciaal armatuur( alleen deze zijn niet los verkrijgbaar)

oplossing, haal voor 2,75 euro een rucanor ballennet voor 1 bal bij een sportzaak.

haakje in het plafond living color in het net en klaar... alle kanten te verdraaien en ziet er erg leuk uit..

vind je het een leuk ding dan gewoon kopen ;o)

peter braun 26-02-2010

Vanmiddag de living colors binnen gekregen. Keurig verpakt en de lamp zat in een stoffen zak gepakt, keurig. De gebruiksaanwijzing gelezen en de lamp uitgeprobeerd in de huiskamer. Mooie kleuren, alles goed instelbaar met de afstandsbediening. MAAR.......er komt een hoog zoemend en bijzonder irritant geluid uit de lamp. Ik hoorde het zelfs boven het geluid van de tv uit. Tsja...en dan ga je er op letten. Ik kan niets anders zeggen dat het bijzonder irritant is. Jammer....Philips met zijn kennis van lampen, ik neem aan dat ze dit toch wel testen voordat ze deze lampen gaan verkopen. Ik kijk het dit weekend nog aan en anders gaat de lamp retour. Hebben meer kopers deze ervaring??

DennisReith 20-01-2010

Na enkele maanden met plezier gebruik te hebben gemaakt van mijn Living Colors lamp van Philips ging de blauwe LED defect. (brand niet meer, waardoor ook het kleurenspectrum anders is geworden). Op 20 oktober 2009 melde ik deze netjes aan via het 00800 74454775 servicenummer. Ik werd gelijk tewoord gestaan en een casenummer was aangemaakt. Hun servicebureau zou met mij binnen enkele dagen contact opnemen om de lamp thuis om te ruilen.

Na 8 dagen nog niets gehoord te hebben belde ik nogmaals op. Er bleek geen voorraad te zijn. En vanaf nu begint de ellende! Inmiddels 3 maanden verder nog steeds geen oplossing!!!!!! Beloftes terug te bellen worden niet nagekomen en voorstellen van mijn kant uit wordt niet naar geluisterd.(servicebureau rijd langs de Praxis, koop een nieuwe en ruilt deze bij mij om, om de defecte daarna te crediteren bij Philips; ik wil in Eindhoven bij het hoofdkantoor ook wel de lamp omruilen aangezien ik in Eindhoven werk, etc...). De lampen liggen massaal in de winkels dus als Philips niets uitleverd aan het servicebureau is dat niet mijn probleem als consument zijnde en trap ik ook niet in de melding: er is geen voorraad. Inmiddels meer als 8x gebeld om een oplossing te krijgen... maar helaas.

Op vrijdag 15 januari 2010 kreeg ik een ander persoon aan de lijn die iets meer moeite deed. (nadat ik "weer" doorgeschakeld was via het 040 telefoonnummer van het hoofdkantoor). Zijn conclusie: de Generation 2 versie is gelanceerd wat de oorzaak van vertraging is. Philips zou zich niet meer focussen op de eerste generatie Living Colors. Dus mijn voorstel: OMRUILEN voor een nieuw model! Dit ging hij uitzoeken en regelen voor mij. Helaas daarna niets meer gehoord! Als Philips alleen maar denkt zijn producten te verkopen en zijn al bestaande klanten geen service te bieden, zullen ze gauw hun klanten kwijt zijn! Ik koop nooit geen Philips meer op deze manier! En zal ook zeker mijn ervaringen delen op diverse websites en weblogs!

Samenvatting:
• 20 oktober defect gemeld
• 28 oktober gebeld wat de status is: "geen stock"
• 23 november gebeld wat de status is: "geen stock"
• 15 december gebeld wat de status is: "backorder is weg, zijn onderweg"
• 17 december gebeld wat de status is: "zijn onderweg naar het servicebureau"
• 30 december gebeld wat de status is: "zijn beschikbaar, ik wordt gebeld voor een afspraak"
• 5 januari gebeld wat de status is: "geen stock, toch wel raar dat ze er eerst waren"
• 15 januari gebeld wat de status is: "geen stock, Generation 2 omruil bespreken met directie. Ik zou 18 of 19 januari horen wat de oplossing is"
• 20 januari gebeld wat de status is: "geen stock, ik eis een oplossing na 3 maanden, en wordt vandaag nog teruggebeld"

Uiteraard geloof ik niet echt dat ik gebeld ga worden, want deze afspraak is in de 3 maanden van de 5x slechts 1x uitgevoerd om vervolgens weer na een afspraak niets meer van ze te horen.

To be continued.....

Eerder gepost bericht hierover: http://www.dennisreith.nl/?p=10459